Integruoto turinio (native) reklama

Integruoto turinio reklama - tai reklamos naudojimas naudingo turinio forma, kuri atitinka mūsų svetainės išvaizdą ir funkcijas ir nesukelia naudotojų atmetimo. Mūsų užduotis: kad vartotojas, peržiūrėjęs integruoto turinio straipsnį, suprastų reklamą, tačiau ji jam buvo naudingas, nes medžiaga yra įdomi ir pristatymas yra aukštos kokybės.

Integruoto turinio (native) reklama

Įtraukiantis straipsnio formatas, įskaitant redakcinį komponentą, aktualią vizualizaciją ir techninius sprendimus, leidžia sukurti veiksmingą bendravimą su vartotoju.

Integruoto turinio reklama yra sukurta specialiai tam, kad nebūtų panaši į reklamą, todėl ją sunkiau ignoruoti. Vietoj to ji atrodo kaip likęs puslapio turinys „patarimų“ forma.

Keiskite vartotojus efektyviais integruotais straipsniais ir gaukite rezultatus, netrukdant vartotojo skaitymo įpročių.

Kodėl marketologai vis dar naudoja integruoto turinio (native ) reklamą?

Integruoto turinio (native ) kovoja su nuoboduliu
Reklamos nuovargis yra tai, kas atsitinka, kai žiūrovams nuobodu matyti reklamą. Integruoto turinio reklama - tai prekės ženklo skelbimas, paslėptas redakciniame turinyje, todėl jis nevargina auditorijos.
Kelia vartotojų susidomėjimą
Vartotojai žino, kad integruoto turinio (native) reklama yra reklamos forma, tačiau ji turi teigiamą poveikį klientų elgesiui ir yra įdomi.
Integruoto turinio (native) reklama veikia
Vartotojai į integruoto turinio (native ) reklamą žiūri 53% daugiau, negu į vaizdinę. Tokia reklama sukuria 18% daugiau prekybinių ketinimų
Paslaugų kaina

Kainos skaičiavimas vyksta individualiai, priklausomai nuo projekto dizaino, turinio sudarymo ir auditorijos pritraukimo