Kaip greitai atsigauti po audringų savaitgalio linksmybių?

Tikrai nėra vieno paprasto būdo, kaip atsigauti po 2 ar 3 dienų linksmybių su gera kompanija. Nepriklausomai nuo to, kiek vandens ir vitaminų jūs išgėrėte, ar kiek laiko miegojote važiuodami namo, visi be išimties su nerimu laukiame tos nelemtos dienos po laisvadienių, kai esame priversti grįžti į įprastą, darbiniais reikalais apipintą rutiną. Tačiau žinodami svarbiausius veiksnius, leidžiančius kūnui kiek įmanoma greičiau pasitaisyti, naują savaitę pasitiksime tarsi sugrįžę iš poilsinės kelionės.

HIDRATACIJA

Labai svarbu, kad viso savaitgalio metu gertumėte kuo daugiau skysčių (šiuo atveju kalbame apie neturinčius laipsnių, žinoma). Tačiau lygiai taip pat svarbu ir grįžus namo dar keletą dienų neleisti organizmui pajausti vandens trūkumo. Gerkite, gerkite, gerkite ir dar pakartokite. Kai galvosite, jog jau išgėrėte pakankamai, įsipilkite dar vieną stiklinę vandens. Patikėkite, jūsų organizmas jums padėkos.

TINKAMA MITYBA

Nepaisant neįtikėtino skanių maisto produktų kiekio, kuris dažniausiai būna pramogaujant, jūsų kūnas tikrai negauna visų reikalingų maistinių medžiagų. Sveiku, subalansuotu maistu galite pasirūpinti dar prieš linksmybių kupiną savaitgalį, kad grįžus namo nereikėtų sukti dėl to galvos. Nepamirškite: kuo daugiau daržovių, tuo dėkingesnis jums bus jūsų organizmas.

JOKIO KOFEINO

Kalbant apie gėrimus, primygtinai rekomenduojama pirmąsias kelias dienas po gero pasilinksminimo vengti kofeino. Žinoma, šiais laikais, kai kavos kultas toks stiprus, tai skamba kaip pakankamai rimtas iššūkis, tačiau kofeinas yra laikomas diuretiku ir gali sukelti tik didesnę dehidrataciją. Ką tai reikštų jums? Ilgiau trunkančias pagirias, nepaliaujamus galvos skausmus ir bemiegę naktį prieš naują darbo savaitę.

HIGIENA

Visi žinome, jog vykstant į gamtą ar tokius renginius, kaip festivaliai, tenka kiek apmažinti higienos poreikius. Viskas, ką tuo metu galime padaryti, tai nusiprausti šlakeliu vandens iš butelio arba nusišluostyti drėgnomis servetėlėmis. Visa tai tikrai nereiškia nieko blogo, tačiau vos pasitaikius pirmai galimybei rekomenduojama švariai nusiprausti po dušu, apsižiūrėti ar neparsivežėte erkių. O jei pavyktų prieš miegą pagulėti karštoje burbulų vonioje, tai taptų puikiais raminamaisiais, leidžiančiais jūsų kūnui maksimaliai atsipalaiduoti.

MIEGAS

Net jei jums atrodo, kad esate tikras vakarėlių liūtas, galintis visą savaitgalį nemiegoti ir pirmadienį lyg niekur nieko grįžti į darbą, jūs labai klystate. Žinoma, festivalių organizatoriai ar tokie pat vakarėlių liūtai draugai jums padėkos už jūsų pasiryžimą, tačiau organizmas ačiū tikrai nepasakys. Grįžę namo atlikite visas prieš tai išvardintas procedūras ir griūkite į švarią, minkštą ir patogią lovą. Ateinančią savaitę pasitikite su geriausiais įspūdžiais, kurių neužgoš dėl miego trūkumo perštinčios akys.

Atsiliepimai ir komentarai

Parašyti atsiliepimą
Parašyti komentarą

Atsiliepimas - tai žmonių nuomonė ar įvertinimas su pagrįsta argumentacija dėl palikto atsiliepimo. Pagrindinis principas - «aplankei - parašyk». Jūsų atsiliepimas daugeliui padės priimti teisingą sprendimą. Jei dar neteko naudotis įmonės paslaugomis ar prekėmis ir negalite jos vertinti, rašykite komentarą, o ne atsiliepimą.

Neleidžiama: necenzūrinių žodžių, grasinimų ar įžeidimų naudojimas; tiesioginis palyginimas su kitomis konkuruojančiomis bendrovėmis; nuorodų į trečiųjų šalių interneto šaltinius; reklama ir savireklama, bendrovės veiklos ataskaitos.

Įveskite el. paštą:
Jūsų paštas nebus matomas svetainėje
arba Užsiregistruokite , kad parašytumėte atsiliepimą
Atsiliepimas:
Įkelti nuotrauką:
Pasirinkti

Komentarai skirti bendrauti ir aptarti įmonės ar renginio ypatybes, taip pat išsiaiškinti įdomius klausimus apie tai.